۱۳۹۵ شهریور ۸, دوشنبه

اینبار یک زن مانع شرکت همسرش در مسابقات ورزشی

رسانه‌های رسمی در داخل ایران خبر دادند همسر "علی صادق‌زاده" با اجرا گذاشتن مهریه، مانع مسافرت وی برای شرکت در پارالیمپیک شد.

"علی صادق‌زاده" ملی پوش تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین که در کارنامه خود مدال برنز پارالیمپیک پکن و لندن را دارد و از شانس‌های کسب مدال طلای پارالیمپیک ریو در دسته ۱۰۰ کیلو گرم است، به علت بدهی در پرداخت مهریه ۵۱۴ سکه‌ای از سوی همسرش ممنوع‌الخروج شد.

حتما ماجرای "نیلوفر اردلان"، هافبک تیم ملی فوتسال زنان ایران را که همسرش مانع مسافرت وی به خارج از کشور برای شرکت در مسابقات آسیایی شد را بخاطر دارید؟! تنها تفاوت "علی صادق‌زاده" با "نیلوفر اردلان" این است که وی مرد است و اکنون هیچ کس حاضر نیست به همسر بی انصاف وی که دارد یک عمر تلاش ورزشی‌اش را نابود می‌کند چیزی بگوید و یا از این ورزشکار حمایت کند.

آیا زمان تغییر قوانین ظالمانه ازدواج در ایران فرا نرسیده تا دیگر زنان و مردان نتوانند مانع مسافرت‌های خارج از کشور یکدیگر شوند؟ آن‌ها که برای نیلوفر اردلان فریاد میزدند اکنون کجا هستند؟

احمد رستم‌زاده بختیاری کارشناس وبلاگ مرد ستیزی گفت: "من از تمام مردانی که قصد ازدواج دارند می‌خواهم تن به قانون ظالمانه مهریه ندهند و تا زمانی که قوانین در ایران تغییر کند بجای تعهد بر پرداخت مهریه شروط ضمن عقد را قبول کنند."

گفتنی است، ماه پیش رسانه‌های رسمی داخل ایران اعلام کردند ۲۰۱۲ نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه در زندان بسر میبرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر