۱۳۹۴ اسفند ۲۴, دوشنبه

مرد مشهدی در پی آزار و اذیت‌های همسرش خودکشی کرد

گروه حوادث مردستیزی- ظهر شنبه ۲۲ اسفند ماه جسد مردی در خانه‌اش کشف شد که به علت آزار و اذیتهای همسرش دست به خودکشی زده بود.
به گزارش سایت نیمه رسمی آنا (خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی)، مرد میانسالی که از آزار و اذیت‌های همسرش به تنگ آمده بود، تصمیم گرفت دست به مرگ خودخواسته بزند. او در وصیت نامه‌ای که از خود به جا گذاشته بود، از انگیزه این خودکشی سخن گفته است.

ظهر دیروز بازپرس ویژه قتل مشهد در جریان مرگ مشکوک مرد میانسالی در خانه‌اش قرار گرفت. به دنبال اطلاع از این خبر، بازپرس احمدی‌نژاد به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شد. آن‌ها با حضور در محل با جسد مرد میانسال درحالی مواجه شدند که تحقیقات اولیه متخصصان پزشکی قانونی حکایت از مرگ چند روزه او داشت. مرد میانسال لوله بخاری را جدا و اجاق خوراک پزی را روشن کرده و تمامی منافذ و راه‌های ورودی هوا را نیز مسدود کرده بود. در کنار جسد او نیز نامه‌ای قرار داشت که انگیزه این مرگ خود خواسته را نشان می‌داد. او اختلافات با همسرش را انگیزه این خودکشی اعلام کرده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که او با همسرش اختلاف داشته و همسر مرد میانسال مدتی قبل حکم جلبش را گرفته بود، زمانی که وی برای دستگیری همسرش اقدام می‌کند با جسد همسرش مواجه می‌شود.

 "احمد رستم‌زاده بختیاری" کار‌شناس وبلاگ مردستیزی در این خصوص گفت: «سالانه تعداد بسیاری از مردان در ایران از طرف همسران خود مورد خشونت خانگی قرار می‌گیرند و این افراد در صورت ترک زندگی با اجرا گذاشتن مهریه و زندان روبرو هستند. از آنجا که این افراد مورد حمایت قانون، رسانه‌ها، ان‌جی‌او‌ها و افکار عمومی قرار نمی‌گیرند چاره‌ای جز اقدام به خودکشی ندارند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر